Pozvánka na konferenciu Zákazník 2018: Trendy – Tipy – Nápady
KEDY?
6. november 2018
12:30 – Registrácia
13:00 – 15:00 – 1. blok
15:30 – 17:30 – 2. blok
18:00 – 20:00 – 3. blok
KDE?
Slovak Business Agency - Národné podnikateľské centrum Coworking NPC
Karadžičova 2, Twin City Blok A, 811 09 Bratislava
Kontakt: rp@npc.sk
PROGRAM
1. Blok: Ako získať prvých 100 zákazníkov (Michal Juhás)
3 získané poznatky (zlyhania) z aplikácie HotelQuickly - HotelQuickly je aplikácia založená Michalom Juhásom a jeho kolegom, ktorá sa zameriava na last minute rezervácie hotelov a ku ktorej vytvorili mobilnú aplikáciu Tá umožňuje ľuďom v rôznych krajinách zabookovať si hotel na poslednú chvíľu. Aplikáciu si stiahlo už vyše 5 miliónov ľudí. Aktuálne má firma 6 členov a viac ako 90 zamestnancov.
Product Market Fit - má váš produkt miesto na trhu? Má šancu uspieť?
- Ako rozpoznať, nájsť dieru na trhu?
- Je naozaj dopyt po vašom produkte - službe?
- Bude ochota platiť za váš produkt - službu? Kto si ho kúpi?
Hodnota Vášho produktu – služby
- Vysvetlenie ako váš produkt rieši problémy zákazníkov
- Ako zlepšuje ich situáciu
- Aké konkrétne výhody ponúka
- Vysvetlenie zákazníkovi, prečo by mal nakupovať od nás a nie od konkurencie
Testovanie vášho podnikateľského nápadu so zákazníkmi
- Aké sú potreby zákazníkov? Potvrdenie správnosti zacieleného trhu pre váš nápad
- Design sprint – je proces na riešenie kritických obchodných otázok prostredníctvom návrhov, prototypov a skúšobných nápadov so zákazníkmi
- LEAN startup – moderná metóda pri zavádzaní nového produktu - služby založená na priebežnom vykonávaní experimentov znižujúcich najväčšie riziká, ktoré sú realizované priamo medzi zákazníkmi
Získanie prvých platiacich zákazníkov
- Neustále opakovanie a testovanie týchto procesov
Rozširovanie Vášho podnikania
2. Blok: Ako neprísť o svojich ťažko získaných zákazníkov ... a získať ďalších (Peter Hrbáčik, Maroš Kortiš)
Orientácia na zákazníka, nie na produkt - zákazníka nezaujíma len váš produkt, ale aj to, aké benefity ním môže získať – copywritting
Bezbariérovosť - rúcajte bariéry, ktoré stoja vašim zákazníkom na ceste k dosiahnutiu cieľa
- User Interface – ako vaša webová stránka, e-shop, Facebook alebo mobilná aplikácia vyzerá
- User Experience - dokáže užívateľ na vašej stránke jednoducho nájsť informácie, objednať si bez problémov produkt – službu?
Zákaznícka podpora - ľudsky prístup a snaha pomôcť dokážu zázraky; ako zaobchádzať s klamármi
Retention (udržanie si zákazníka) - potreba zahŕňať užívateľa pridanou hodnotou a pomáhať mu aj po tom, ako zaplatil; vzdelávanie; mailing
Zľavy, zľavy, zľavy - dobrý pomocník, zlý pán
Hodnotenia - osvedčené postupy, ako motivovať spokojných a eliminovať nespokojných hodnotiteľov
Referencia - ako využiť silu odporučenia a dôvery v ďalší rast
3. Blok: Influenceri - spolupráca s nimi. A nemusí vás to veľa stáť
Hodinový vstup bude obsahovať pohľad na fungovanie spolupráce s influencermi:
- Význam influencera pre malých a stredných podnikateľov
- Prečo sa oplatí využiť tento trend
- Aké typy spolupráce sa dajú nadviazať a pre aké typy podnikania sú ktoré vhodné
- Príklady konkrétnych firiem a ako im to pomáha
- Koľko to stojí (vedia si to dovoliť?)
Startup stánky
Na našej konferencii vám predstavíme tri zaujímavé slovenské startupy, ktoré hýbu svetom marketingu.
1. Spoločnosť Lurity - www.lurity.com
2. Spoločnosť Facemedia - www.facemedia.io
3. Spoločnosť Storemedia - www.storemedia.sk
Celým podujatím vás bude sprevádzať Lukáš Dóza
Skočiť na hlavné menu